خاطره امروز و تشکر


❤❤*خاطرات من*❤❤

فقط بیا حالشو ببر

سلام دوستان گلم

امیدوارم حالتون خوب باشه

اول از همه از همه ی شما که میاید بهم سر می زنید و نظر میذارید خیلی ممنونم که با نظراتون منو خوشحال می کنید

خوب بریم سراغ خاطره ی امروز

امروز ساعت 7 بعد از ظهر بیدار شدم و آماده شدیم که بریم خونه ی خاله بزرگم یعنی خاله عشرت مامان سما و وحید و پسر دیگرش سعید.

افطار اون جا بودیم البته برنامه شهربازی کنسل شد چون سما مهمنون داشت دیگه نشد بریم

افطار اونجا بودیم تا ساعت 11 بعد برگشتیم خونه کار خاصی نکردم.اول یک بستنی نسکافه خوردم الان هم دو تا شلیل

راستی آهنگ جدید ابی و شادمهر رو با نام رویای من شنیدید؟

من الان دارم گوش میدم خیلی قشنگه خیلی قشنگه

قراره اگه جور بشه از 7 تا 11 شهریور با خاله عشرت و مادر بزرگ و پدر بزرگم بریم مسافرت

اولین شلیلم تموم شد

الان هم دارم موزیک می دانلودم بعد هم شب تا صبح فیلم کلپ راک رو میخوام بدانلودم

این قدر بده وقتی تازه میخوام بیام تو اینترنت لب تابم هنگ میکنه

نمیدونم چه ربطی داشت

به هر حال گفتیم دیگه کاریش نمیشه کرد

خوب دیگه چیزی دیگه ای به ذهن عزیزم نمیرسه بنویسم

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید

بای تا  های بعدی

 



نظرات شما عزیزان:

علي
ساعت7:59---31 مرداد 1391
ببین تمام من شدی اوج صدای من شدی

بت منی شکستمت وقتی خدای من شدی

ببین به یک نگاه تو تمام من خراب شد

چه کردی با سراب من که قطره قطره آب شد

به ماه بوسه می زنم به کوه تکیه می کنم

به من نگاه کن ببین به عشق تو چه می کنم

به ماه بوسه می زنم به کوه تکیه می کنم

به من نگاه کن ببین به عشق تو چه می کنم

منو به دست من بکش به نام من گناه کن

اگر من اشتباهتم همیشه اشتباه کن

نگو به من گناه تو به پای من حساب نیست

که از تو آرزوی من به جز همین عذاب نیست

هنوز می پرستمت هنوز ماه من تویی

هنوز مومنم ببین تنها گناه من تویی

به ماه بوسه می زنم به کوه تکیه می کنم

به من نگاه کن ببین به عشق تو چه می کنم

به ماه بوسه می زنم به کوه تکیه می کنم

به من نگاه کن ببین به عشق تو چه می کنم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 26 مرداد 1391برچسب:,ساعت 23:46 توسط ملیــــــــــــــکا| |


Power By: LoxBlog.Com